Startseite
  Archiv
  Gästebuch
  Kontakt
 

  Abonnieren
 



  Freunde
    chinafarmer
   
    tenacious-defend

   
    fuck-this-place

    - mehr Freunde



http://myblog.de/suicideattempt

Gratis bloggen bei
myblog.de





Am Freitag hatten wir schulfrei... uuuuua geiiiiiil
um halb 4 hab i mi dann mit da babsi und da elly auf da mariahilferstraße getroffen... die sind mit mia mitgegangen, weil i war mein piercing kürzen... endlich... juhu... war das ua gefühl wie ers raus und wieda reingegeben hat... ^^
naja dann war ma beim mäci essen und dann ham ma sich mit da fini auf da landstraße troffen , mit iha bin i dann a ins solarium gefahrn... haben ua lang wartn müssen.... war aba soooo geil... endlich wieda nääääga sein ^^  dann bin i mit da fini zua jasse heimgangen... dann bin i kurz heimgfahrn mi duschn und umziehn und dann bin i wieda zua jasse gefahren..... war ua leiwand... es warn dann a no da stefan, fini, barton, thomas, oliver und seine freundin die kathi dortn.... die kathi is ua lieb, da oli hats gar ned verdient... und da oli hat so auf schas freundlich gmacht.... naja hat eh bast..... naja hab mi mal wieda mit wem aufgeführt.... cari konnts halt mal wieda ned lassen ^^
naja am samstag und heut is ma ned so gut gangen hab uuuua schädel weh kapt und halt nochwas is aba zu peinlich des da zu sagen... zumindest wär i deshalb fast durchgedreht.....
.... naja des wars mal wieda..... bam mit den nägln schreibt man ua depat..... lol....

11.3.07 20:17
 


bisher 0 Kommentar(e)     TrackBack-URL

Name:
Email:
Website:
E-Mail bei weiteren Kommentaren
Informationen speichern (Cookie)



 Smileys einfügen



Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung